T&T Brand Factory među 100 najvećih u Srbiji

Naša agencija je prisustvovala gala večeri projekta 100 najvećih u Srbijia u okviru kojeg su predstavljene najuspešnije kompanije za rezultate u 2018. godini. Ovaj projekat se po prvi put realizuje u Srbiji i predstavljen je u jedinstvenoj publikaciji prezentovanoj na javnoj svečanosti 20. septembra 2019. godine. U nastavku je intervju Miroslava Maslovarića, CEO – T&T Brand Factory, objavljen u publikaciju “100 najvećih u Srbiji”.

Iako postoji tek nešto više od 2 godine, iza beogradske marketinške agencije T&T Brand Factory je značajan broj malih i velikih projekata koji su listom izazvali pozitivne reakcije kako auditorijuma, tako i ljudi iz marketing industrije.

Miroslav Maslovarić, CEO agencije, govori nam sa kojim izazovima se susreću nove agencije na marketinškom nebu, šta smatra prednošću a šta manama trenutnog stanja u industriji i gde vidi budućnost kada je u pitanju marketing u Srbiji. Takođe, govorićemo o tome zašto i kako se odlučio za karijeru u marketingu, kao i o tome šta danas „radi“ kod publike i šta smatra najvećim uspehom agencije koju vodi.

Bavite se marketingom duže od decenije. Ako biste u nekoliko reči morali da nam kažete šta je tajna uspeha u ovom poslu, za koje biste se odlučili?
Igra. Istrajnost. Debeli nervi. Koji trenutak u Vašem životu je bio preloman kada je u pitanju izbor profesije i kako je izgledao Vaš razvojni put? Svakako upis na fakultet za kulturu i medije predstavlja početnu tačku u mojoj profesionalnoj karijeri. Posle fakulteta je usledio period tokom kog sam aktivno učestvovao u organizaciji velikog broja različitih događaja što me je „istreniralo“ kada je u pitanju hendlovanje stresa i prihvatanje 24/7 tempa rada. Pored toga, tri godine rada u okviru kompanije Radan engineering na poziciji marketing direktora, kao i uporedni rad sa studentima na univerzitetu Megatrend u ulozi asistenta profesora Dragana Jovanovića i Vesne Baltazarević, bili su sjajno iskustvo i škola. Prve intenzivne kontakte sa medijima ostvario sam tokom vremena provedenog u MojaTV na poziciji direktora akaunta, istovremeno radeći na razvoju portala Gradski magazin.

Posmatrajući čitav taj period iz ovog ugla, smatram da su svi ovi poslovi bili sjajna priprema za najveće izazove koji su usledili – vođenje marketinškog sektora u kompaniji DIS i vođenje agencije T&T Brand Factory.

Vodite mladu agenciju koja istovremeno sarađuje sa renomiranim domaćim brendovima uglavnom iz oblasti retail-a. Kako ste uspeli u tome i da li ćete u budućnosti nastaviti da sarađujete sa srednjim i velikim brendovima iz Srbije i regiona?
Kao što ste rekli, aktivno sarađujemo sa brojnim kompanijama iz domena pre svega prehrambene industrije a uspeh u ovom segmentu našeg poslovanja s jedne strane čini tim iskusnih profesionalaca sa bogatim iskustvom u domenu retail-a koji su tokom svojih karijera sarađivali sa većinom trgovinskih kompanija u Srbiji, liderima naftne, mlečne, mesne i konditorske industrije. Najveći deo T&T tima je tokom prethodnih godina zajedno učestvovao u izradi i primeni brojnih marketinških rešenja – od dizajna ambalaže do digitalnih kampanja.

Danas, možemo da odgovorimo na sve zahteve kreiranja i repozicioniranja brenda na tržištu – počev od izbora imena, preko kompletnog vizuelnog identiteta, do slogana i stvaranja željenog imidža kroz aktivnosti na društvenim mrežama.

Da li je dugoročna saradnja između agencije i klijenta ono što stvara najbolje rezultate u praksi?
Mogu da se složim sa tim stavom da je poverenje između klijenta i agencije, koje se gradi vremenom, pozicija iz koje u većoj meri nastaju zrele i zdrave stvari. Ipak, postoje i saradnje čija priroda nije dugoročna a reztultat bude svež i sjajan. Sve zavisi od ljudi koji se nalaze za istim stolom. Ukoliko postoji međusobno aktivna saradnja zasnovana na poštovanju, razumevanju i istom cilju, svi preduslovi za lepe, kreativne i inventivne stvari su tu.

Za kraj – šta danas „radi“ kod publike?
Smatram da u vremenu u kom živimo, u kom je nivo informisanosti ljudi mnogo veći, marketing ne sme da vređa inteligenciju ljudi – ni kada je u pitanju forma, ni kada je u pitanju sadržina. To je prvi uslov da se uspostavi dijalog sa auditorijumom. On jednostavno mora biti iskren, šarmantan, emotivan da bi bio registrovan. Naravno, istovremeno mora biti dopadljiv, promišljen i prodajan. Mnogi zaborave da je osnovni zadatak marketinga zapravo prodati nešto – ideju, proizvod, uslugu. I ne samo prodati, nego povećavati prodaju. U tom smislu, smatram da današnje vreme zahteva veći napor i kreativnost nas iz industrije što je, prema mom mišljenju, dobra stvar koja sve nas iz marketinga tera da pronalazimo nove puteve i pristupe koji su zasnovani na humanosti i iskrenosti.

Related Articles