Povodom DISstrack-a sa Ajs Nigrutinom kojim smo razmrdali Instagram, Youtube i Facebook, portal Marketing mreža objavio je intervju sa našim kreativnim direktorom Slobodanom Lugonjom i direktorom agencije Miroslavom Maslovarićem koji vam prenosimo u celosti.
KO STOJI IZA DISSTRACK-A?
Takmičenje u poslovanju je prirodna stvar. Biznis tako funkcioniše. Međutim, na ovim prostorima godinama unazad nedostaje takmičarskog duha među brendovima iz svima poznatih razloga. Zbog toga je veliko interesovanje i reakciju javnosti, pogotovo na društvenim mrežama, izazvao disstrack u kojem legenda srpskog repa Ajs Nigrutin vozi bajs po DIS marketu i suptilno provocira konkurenciju koja je nedavno objavila nešto slično. Redakcija Marketing mreže vas ovom prilikom upoznaje sa Miroslavnom Maslovarićem i Slobodanom Lugonjom koji već 4 godine predvode ekipu iz marketinške agencije T&T Brand Factory, agencije koja stoji iza ovog DISstrack-a.
Retko se u marketingu slože baš sve kockice koje su potrebne za kreiranje momentalnog odgovora konkurenciji. Kako ste uspeli da zaokružite celu priču za svega za nekoliko dana?
Slobodan Lugonja: To je zaista tačno. Izuzetno retko se dešava da advertajzing bude aktuelan, ali ovo je primer da se može. Nažalost, naše „aktuelnosti“ su uglavnom nekako političke, a ta zona je no, no za kompanije.
Što se tiče spota sa Ajsom, generalno se sve poklopilo. Trenutak, brza reakcija, ali naglasio bih i kontekst vremena kada nam je svima potrebno malo više zabavnih tema i priča. A kada imate i lud, kreativan tim ljudi, u suštini je bilo vrlo jednostavno:
„Jel ste videli da konkurencija ima video kao nekog rep teksta?“
„OK, mi smo DIS ajmo disstrack.“
„Treba nam dobar rep kopi.“
„Ha, ha… Misliš Bad Copy.“
„Bum. Zovi Ajsa.“
Bez obzira na ideju i brzinu vaše reakciju, trebalo je ubediti i klijenta da načini hrabar korak?
Slobodan Lugonja: Pravi tajming kampanje uvek otvara više kreativnog prostora i izaziva veću reakciju ljudi. Kada naiđu ovakve situacije koje se ne propuštaju, imate tri, četiri dana da reagujete, pa brzina reakcije prosto sama „crta“ rešenja. Trebalo je iskoristiti priliku dok je još vruće. Ovo nije samo hrabrost nego i rizik i zato smo se zaista potrudili da cela priča ostane u koloseku jestivog humora i sportskog, džentlmenskog nadmetanja koji može biti zanimljiv širem auditorijumu.
Miroslav Maslovarić: Ovom prilikom bih se zaista zahvalio ljudima iz DIS-a jer su nam dali odrešene ruke i verovali nam, kao i mom timu koji je savršeno hendlovao ceo proces i koji je osnovnu ideju obogatio kroz sve faze. Moram naglasiti i da smo usput imali i sreće sa time što je Ajsova ekipa, takođe, bila neverovatno brza i kreativna. Potvrdilo se ovog puta da sreća prati hrabre. Oduševljeni smo i sportskom reakcijom Lidla koji je shvatio igru na dobar i zabavan način.
T&T Brand Factory je agencija koja je za kratko ostvarila veliki uspeh sa klijentima i postavila bazu daljem razvijanju. Možete li nam reći nešto agenciji i kako bi oceni vaših 4 godine postojanja na marketinškom tržištu ?
Miroslav Maslovarić: Naš tim čini spoj profesionalaca različitih generacija koji su bogato iskustvo u kreativnim industrijama sticali kroz mnogobrojne saradnje sa veliki brendovima.
Zahvalni smo brendovima kao što su DIS, Bambi, Jaffa, Imlek, koji su nam ukazali poverenje na početku kao i svim drugim brendovima sa kojima radimo, zajedno gradimo i rastemo.
T&T Brand Factory je tokom poslednje četiri godine dokazao, da i pored svih izazova sa kojima se susreće, predstavlja agenciju koja će u budućnosti zauzimati značajno mesto na marketinškom nebu Srbije u to sam uveren i ceo tim predano na tome radi svakog dana.